Er is sprake van een storing in het lichtgordijn.

    • 1

      Controleer de aansluitingen.

      Controleer de aansluitingen in de besturingskast:

      • De bruine en witte draden op klem 1;
      • De blauwe en grijze draden op klem 5;
      • De zwarte draad op klem 9;
      • Deur zonder absoluut encoder: De groene draad op klem 14.
      • Deur met absoluut encoder: De groene draad niet aangesloten.

      Controleer of de connectiekabel (zwarte stekkers) en aansluitkabel (blauwe stekkers) juist zijn verbonden: pijltje bij pijltje.

    • 2

      Controleer de uitlijning van de zender en ontvanger

      Controleer of de zender en de ontvanger juist zijn uitgelijnd. Mogelijk is één staander getordeerd ten opzichte van de andere.
      Haal desnoods de lichtgordijnen uit het frame en plaats ze op ca. 2 meter van elkaar, om te controleren of ze dan wel werken.

    • 3

      Vervang het lichtgordijn en de kabels

      Vervang het lichtgordijn voor een nieuwe BMP-set lichtgordijnen, inclusief kabels met drukstekkers.

    • 4

      NEEM CONTACT OP MET BMP NEDERLAND BV.

      Helaas heeft u een afwijkende storing of is de storing niet opgelost na het volgen van bovenstaande stappen. U mag contact met ons opnemen om dit zeker te stellen, indien nodig.

Storing niet verholpen? Wij staan voor u klaar Bel onze specialisten

Bel met een specialist