De printplaat is de software volledig kwijtgeraakt door een onsuccesvolle software update.

    • 1

      Herhaal de software update.

      Herhaal de software update door het micro-sd kaartje opnieuw in het programmeerkastje te steken en het programmeerkastje opnieuw in het rechterpoortje van de printplaat te pluggen. De update start automatisch.

    • 2

      Verbeter contact.

      Indien het probleem terug blijft komen gedurende de update, kan dit betekenen dat het contact tussen het programmeerkastje en de printplaat niet goed is. Dit kan ofwel aan de poort op de printplaat liggen, ofwel aan de poort van het programmeerkastje.

      Probeer het contact bij beide poorten te verbeteren door het stekkertje aan te drukken gedurende de update.

    • 3

      Vervang de printplaat

      Indien het probleem aan blijft houden dient u de printplaat te vervangen. Stuur de oude printplaat retour voor inspectie.

Storing niet verholpen? Wij staan voor u klaar Bel onze specialisten

Bel met een specialist