Zo willen wij je voortaan informeren: praktisch, duidelijk en direct toepasbaar naar je klanten

'Ik kan me voorstellen dat onze klanten denken: wéér iemand die zo nodig moet gaan bloggen. En dat wil ik kost wat kost voorkomen', aldus Marc van Vugt, commercieel medewerker bij BMP Nederland.

 

 

Het bedrijf, dat zich via dealers op hun eindgebruikers richt levert geïsoleerde snelroldeuren op basis van de nieuwste technologie, en ze zijn bovendien eenvoudig te monteren. 'Ik geloof vooral in het delen van praktische verhalen, zoals updates over nieuwe technieken of toepassingen. Zolang onze klanten er maar écht iets aan hebben. Bla bla bla-verhalen vol gebakken lucht zijn er wat mij betreft al genoeg, zeker op de sociale media. En ik weet zeker dat goede inhoud het altijd wint van loze prietpraat.'

Praktische informatie

'Actuele onderwerpen genoeg. Neem bijvoorbeeld de almaar stijgende energiekosten. Het ziet er niet naar uit dat deze snel weer zullen dalen, integendeel zelfs. Daar spelen wij op in door een effectief deurenprogramma te leveren dat als zelfherstellende snelroldeur met een flexibele onderbalk en frequentiegeregelde motor, voor een goede isolatie zorgt, dankzij het doek dat afsluitend werkt tussen hogere temperatuurverschillen. En dat is, juist in bedrijfsgebouwen, weer goed nieuws voor de energierekening', vervolgt Marc.

Zó doen we dat

'Wat wij in basis willen is de béste service leveren op het moment dat één van onze dealers daar om vraagt. Telefonisch, of op locatie, dat maakt ons niet uit. Wij gaan voor tevreden klanten. Dat zegt natuurlijk élk bedrijf dus in ons volgende blog leg ik graag nuchter en concreet uit hoe dat we deze belofte waar maken', besluit Marc. 'En geloof me, daar komt geen woord bla bla bij kijken.'

Nu alvast benieuwd? Stuur even een e-mail naar info@bmpnederland.nl of bel met 085 130 39 81. Leveren wij de koffie, luisteren wij naar jouw vragen of tips

Reageer

2 Reacties

  • 17-01-2019 A.H van Trigt zegt:

    Hoi Marc, leuke aanpak! ben benieuwd naar de volgend .......

  • 17-01-2019 Ronald Zijlstra zegt:

    [Zolang onze klanten er maar ├ęcht iets aan hebben.] Ik ben voor.