We zijn vanuit BMP Nederland constant bezig om het onze dealers en jullie monteurs zo gemakkelijk mogelijk te maken. Dat betekent ook dat we steeds kijken naar hoe we de mensen in het veld optimaal van dienst kunnen zijn. In de praktijk merken we dat we veel gebeld worden door monteurs. En dat is prima, daar zijn we voor! Om nóg meer aan te sluiten bij de vragen die ons gesteld worden hebben we inmiddels ook veel documentatie online staan.

tips and tricks snelroldeuren

Database met storingscodes én direct passende oplossingen

Een belangrijke ontwikkeling in dat aanbod is een online database waarin storingscodes en direct passende oplossingen genoemd staan. Wanneer een monteur inlogt kan deze op de website de gegeven storingscode opzoeken, boven in de zoekbalk. Vervolgens kun je de suggestie die het beste bij de situatie past selecteren. Van daaruit kom je in een duidelijk en compleet stappenplan terecht. Als je dit volgt is het in de meeste gevallen kinderspel om de storing te verhelpen. Deze uitleg kan uit één praktische tip bestaan, maar ook meerdere stappen beslaan. De te volgen uitleg is uitgebreider dan een pdf, maar veel laagdrempeliger te volgen door het interactieve karakter van de database. Bovendien is deze responsive gemaakt, waardoor de stappenplannen duidelijk zichtbaar zijn op een mobiele telefoon en tablet. Dat zijn immers veelgebruikte middelen tijdens het oplossen van storingen in bedrijfsomgevingen.

Aansluiting op wensen monteurs

Deze nieuwe, interactieve manier van uitleggen, opleiden en informeren, sluit goed aan op de wensen van de monteurs verwachten we. We zien immers dat zij graag zelf zaken oplossen op de manier en het tijdstip dat het hén past. Dat blijkt onder meer uit de bezoeken aan de technische downloadpagina op onze website. Daar wordt op variërende tijdstippen veel op gekeken. Logisch en handig, want deze database is altijd bereikbaar, ook op zaterdag of in de avonduren.

Bellen, mailen, database: altijd goed

Graag benadrukken we nog dat het ons niet uitmaakt of monteurs bellen, mailen of via de database werken: het is de bedoeling dat men kiest wat op dat moment het snelst helpt om een bepaald type storing op te lossen. Stel dat je als monteur in een koelcel staat, dan kan het bijvoorbeeld lastig zijn om te bellen omdat er op dat soort plaatsen vaak geen bereik is. Het is dan prettig om de informatie op een andere manier op te kunnen zoeken. Mocht je dit nu lezen en tips voor ons hebben om op een nóg andere manier uitleg en informatie aangeleverd te krijgen? Laat het ons dan weten. We waarderen álle input die we krijgen.

Bedankt en hopelijk snel tot ziens

Tot slot hopen we dit jaar weer veel trainingen in onze speciaal daarvoor ingerichte praktijkruimte annex showroom te gaan geven. De reacties daarop waren enthousiast.

Nu alvast benieuwd? Bel of e-mail onze specialisten.

+31 (0)85 130 39 81
Help mij met mijn keuze