Checklist voor onze service: doen wij wel echt wat we beloven?

In ons vorige blog deelden we onze afkeer van bla bla bla-gepraat met je. En we deden een belofte: we zouden concreet uitleggen hoe wij onze service richting jou, onze dealer, inrichten.

 

Dit zijn wij

Tot voor kort bestond ons team uit drie mensen. Omdat we zo praktisch zijn ingericht en de lijnen met onze klanten kort zijn, kon dat prima. In een klein team verlies je immers weinig tijd aan onnodige vergaderingen en bovendien blijf je laag in je overheadkosten. En dat voordeel berekenen we dan weer door. Tóch hebben we een mannetje extra aangenomen: Erwin van Horssen, een bekend gezicht in de deurenwereld. Door deze extra fulltime eenheid kunnen we nóg daadkrachtiger optreden als jij of een van je collega-dealers direct onze hulp nodig heeft.

Flexibele schil

Doordat we structureel met één persoon 'overbezetting' aan het werk zijn, is het heel gemakkelijk om bij een servicevraag waarbij hulp op locatie gewenst is, zo snel mogelijk ter plaatse te gaan. In onze dagelijkse praktijk horen we terug dat de service die wij bieden veel vertrouwen geeft. En dat geeft ons dan weer energie. Kijk, natuurlijk moet de schoorsteen roken, anders ben je geen gezond bedrijf. Maar feit is wel dat het maken van winst en ongelimiteerd groeien niet primair onze drijfveer is. Die manier van denken verklaart ook waarom we vanaf het begin af aan al spontaan terugkerende klanten in ons bestand opmerkten: we weten immers dat dealers soms nog wat angstig tegenover het verkopen van snelroldeuren staan, omdat dit een storingsgevoelig product zou zijn. Uit de markt horen we terug dat men ons servicelevel hoog en betrouwbaar vindt. Juist omdat we zulke persoonlijke contacten, korte lijnen én snel een collega ter plaatse hebben als we er telefonisch niet uitkomen. En die werkwijze zetten we graag voort.

Hoe zijn jouw ervaringen?

Beleef jij onze service anders als hierboven beschreven? Of heb je nog tips voor ons om verder te verbeteren, laat het ons dan weten. Je bereikt ons eenvoudig via e-mail of telefoon op info@bmpnederland.nl of 085 130 39 81. Jouw mening telt, we kijken uit naar je lof én kritiek.

Reageer

1 Reacties

  • 31-01-2019 P. Van Mourik zegt:

    BMP nl doet wat ze zeggen en lossen technische vraagstukken snel en vakudig op in overleg met hun dealers.